San Fransisco.

2 augustus 2008 - San Francisco, California, Verenigde Staten

San Fransisco is great. Het is groots geweldig en mooi. Donderdag hebben we een route door het toeristische deel gelopen. RussianHill, Nobhill, north beach en China Town en CoitTower op TelegraphHill alles volgens  de boekjes,heuveltje op heuveltje af. Heel leuk,errug vermoeiend maar het was gelukkig niet heet dus heel goed te doen.
 Wederom heerlijk gegeten nu bij een Italiaan. ik had volognes van die schelpjes de meiden spaghetti met ballen. Andre had een pasta met paddestoelen,allemaal ontzettend goed te eten,heerlijk!!! (Cisca had in LA beloofd dat het met het eten alleen maar beter zou worden en inderdaad ze heeft gelijk)
Gisteren zijn we naar Golden Gatepark en Haightashbury geweest. Even aan het strand gelegen. Was heel rustig aan het strand in tegenstelling tot het park,waar het weer heel druk was.
 Er is hier iets geweldigs met de lucht, soms hangen de wolken echt ontzettend laag echt heel mooi om te zien.
Toen we naar het Golden Gatepark zochten kwamen we eerst in een soort van achterbuurt ook aardig om te zien. Ik weet ook niet of het een achterbuurt was maar het zag er een stuk minder uit als de straten waar we normaal doorheen rijden.
We hebben heerlijk gegeten bij La Cumbra, mexicaans. Heerlijk!!!En gelukkig deze keer werd er wel bier geschonken!! Zelfs Guus heeft Mexicaans gegeten(wonderen bestaan en zeker in san Fransisco)
Trouwens Chris:bedankt voor de tip,we spreken snel iets af. Restaurant bevond zich in de oude hippiebuurt. En oude hippies worden oud en hoe ouder ze worden hoe gekker. Het was echt een aanschakeling van dronkaards,junkies en andere met opvallend gedrag (mentally challenged noemen ze dat ook wel) . Maar niet bedreigend/vervelend iedereen gaat zijn gang en je wordt ook niet lastig gevallen. Wel raar aangekeken, want wij vallen natuurlijk ook weer op.
Veel winkels waren gesloten, maar er waren nog veel India winkeltjes en vintage.
 Echt een heerlijke buurt waar ik zo zou willen wonen, moet niet moeilijk zijn gezien de leegstand.
Vandaag gaan we naar La Cruz,maar eerst moet cis de foto s plaatsen.

1. Opa Huub:
    Hallo allemaal,
    Is Aagje er nog? Kan hij al die nieuwe hempjes wel mee naar huis nemen.
    Guusje bedankt voor je kaart van het Grand Canyonpark. Ik denk dat the postman hem eerst aan iedereen heeft laten. 4 augustusontvingen we de kaart.
    Mariëlle een prima verslag over San F.
    Alle verslagen vinden we heel goed en interessant. Drie talentvolle verslaggevers.
    Een fijne terugreis. Kom uitgeslapen op Schiphol, aan.
    Zo direct komen Mark & Zonen.
    EEN LIK VAN BAS EN EENKUS VAN OPA HUUB.
  2. corrie:
    5 augustus 2008
    Dag kinders, gisteren het verslag van jullie bezoek aan San Francisco gelezen, en vandaag de foto's kunnen bekijken. Het was zeker niet zo warm meer, want is zag allemaal veste en truien. San Francisco ziet er prachtig uit. Kreeg gisteren de kaart van Fleur, die is vast met een omweg hier heen gevlogen. Bedankt hoor Fleur. Nog twee dagen, dan is deze schittende vakantie weer voorbij. Zien jullie tegen de lange terugreis op? En dan weer wennen aan het"gewone" leven, de kinderen naar school en oma weer oppassen. Heb jullie wel gemist, hoor. Goeie reis naar huis en geniet nog maar een paar dagen.
    Liefs, Corrie
  3. corrie:
    5 augustus 2008
    Vesten schrijf je met een N er achter.