We zijn bijna thuis! Boohoo

7 augustus 2008 - Solvang, California, Verenigde Staten

San Francisco was geweldig! Well een beetje zwaar lopen, met al die heuvels en trappen, hotel was echt goed, en wij hebben heerlijk gebruik gemaakt van de zwembad , en elke dag iets leuks gedaan!

Maandag ochtend weg uit san Francisco , rijdened richting Los Angeles, lekker vroeg weg, dus tegen een uur zijn we gestopt in Monteray, voor een paar uurtjes naar de aquarium!  Hele groot een mooie aquarium, maar nu ga ik een marielle in vegas doen, WAT EEN NACHTMERRIE!! Mensen mensen mensen overall en volgens mij hadden ze allemaal 26 kinderen bij hun, met 2 buggys per kid. Agghhhhh , en DUUR , zucht , maar daarna zijn we naar een kleine vis restaurant geweest en HEERLIJK gegeten , aluwel marielle en andre volgens mij nog steeds niet achter zijn wat ze nou uiteindelijk hebben gegeten.

Hup de auto in, en op naar San Simeon , kleine stadje op Highway 1, wat een mooie rit, wauw , erg mooi, super genieten in de auto, San Simeon was klein, maar ok hotel, alles wat we nodig hadden. Volgende dag 30 mile verder op, waar we HEERLIJK 3 uur hebben gewinkeled bij Pismo Beach, en gegeten in San Luis Osbiso. Was echt een leuke dagje, cis nog meer kleren en nog een tas er bij gekocht, hahahaha, trouwens , je mag voor een extra 50 dollar ( 35euro ) 55kg per person meenemen met American airlines!!!

Vanochtend vertrokken vanuit San Simeon en gestopt om te kijken bij de zeeleeuwen op het stand, grappig beesten , en toen doorgerijden naar Solvang , een deense dorpje ongeveer 200 mile van LA , weer een heerlijk hotel, ingechecked, en gelijk lekker naar de zwembad met de kids, Andre en Marielle de stad binnen om lekker te wandelen.

Morgen op naar LA baby, woohooo! , en dan nog eeeeeen nachtje slapen en dan zijn wij weer onderweg bohhooo , wat hebben wij het heerlijk gehad! Het was echt gewoon perfect en wij willen eigenlijk verstopertje spelen op vrijdag en niet op de vliegtuig stappen!!

Trouwens , we komen op zaterdag aan op 8uur ger!  Vanuit London.